життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра,
створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено
громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і
творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель
ціннісних відносин.
Основними принципами виховання є:
- гуманістичний принцип, що полягає у визнанні людини
найвищою цінністю, розумінні дитини, доброзичливому ставленні до
неї, довірі, прийнятті дитини такою, якою вона є, зміні її поведінки
через позитив;
- індивідуальний принцип утверджує унікальність і
неповторність кожної дитини, визначає її інтереси, потреби у житті;
- альтруїстичний принцип виявляється у безкорисливій любові і
турботі про іншу людину;
- принцип неперервності, який характеризує процес виховання
як такий, що триває протягом усього життя людини;
- принцип цілісності за яким консолідує зусилля усіх суб’єктів
виховання в одну систему;
- принцип наступності, що забезпечує передачу із покоління в
покоління досвіду засвоєння гуманістичних цінностей, які є базисом
виховання і розвитку дитячої особистості;
- принцип культуровідповідності за яким здійснюється
виховання гуманістичних цінностей відповідно до культурних умов
суспільства;
- принцип природовідповідності, тобто виховання дітей з
урахуванням їх індивідуальних особливостей, темпераменту, якостей,
нахилів, здібностей, вікових особливостей, природних умов,
соціального оточення, народних традицій тощо;
- принцип педагогічної компетентності, що полягає у
доцільному використанні педагогічних форм, методів, доборів змісту,
педагогічній тактовності;
- принцип стимулювання визначається вірою у сили і здібності
дитини, її здатність досягти високих результатів, заохочення до
самоорганізації, самовиховання і самовдосконалення;
- принцип життєвої творчої самодіяльності передбачає
становлення особистості учня як творця свого життя, який здатен
приймати особисті рішення, і нести за них відповідальність, повноцінно
жити й активно діяти, постійно самовдосконалюватися, адекватно і
гнучко реагувати на соціальні зміни;
- принцип оздоровчої спрямованості визначає
здоров’язбережувальні компетентності як основи формування в учнів
закладів освіти відповідального ставлення до власного здоров’я;
- соціально-педагогічне партнерство як оптимізація спільної
діяльності на основі діалогової взаємодії і узгодженої співпраці між
різними соціальними інститутами у соціальному захисті, супроводі,
соціально-педагогічній підтримці вразливих категорій сімей та дітей,
інших цільових груп; координація дій педагогічних, виробничих
колективів, сім’ї, громадськості з питань навчання і виховання дітей,
підтримки формальної, неформальної та інформальної видів освіти, а
також різних форм освіти: інституційної (очна, заочна, дистанційна,
мережева) та індивідуальної (екстернатна, сімейна, педагогічний
патронаж, на робочому місці);
- міжсекторальна взаємодія розкривається як регулярні спільні
заходи організацій громадянського суспільства і владних структур у
побудові загальнонаціональної системи виховання, реагуванні на
глобалізаційні виклики, подоланні складних соціально-педагогічних
явищ; як спільне здійснення соціально важливих програм; підтримка
кращих соціально-педагогічних ініціатив; як участь громадськості у
формуванні та реалізації державної сімейної та молодіжної політики.
1. Виховання в учнів любові до свого народу, патріотичного ставлення
до своєї держави, його мови, традицій, народних ремесел, виховання
поваги до воїнів ЗСУ, які захищають країну від російської агресії;
виховання любові до праці, почуття дбайливого; виховання почуття
відповідальності за доручену справу та бережливого ставлення до
природи.
2. Здійснення правового виховання дітей, ознайомлення їх з правовою
відповідальністю, окремими статтями Кримінального Кодексу
України, зацікавлення дітей читанням періодичної преси,
переглядом телепередач з наступним обговоренням цих матеріалів
на інформаційно-пізнавальних годинах.
3. Зміцнення здоров’я дітей, сприяння їх сумлінному ставленню до
уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової
зарядки;спортивних флешмобів.
4. Виховання поваги до вчителів, батьків та старших людей.
5. Дотримання правил безпеки під час військових дій.
Липень 2022 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.