• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота

/Files/images/mir/maxresdefault (9).jpg

/Files/images/000------/240394651_591209305619061_7460824897944499530_n.jpg

/Files/images/afgan/IMG-68d5c1e2f4333ac2d9f9e53ce6e164e1-V.jpg

/Files/images/1_veresnya_2020/274217015_707146904025300_702351638632191366_n.jpg

Ми не безліч стандартних Я,

а безліч всесвітів різних!

Система виховної роботи закладу

заснована на ідеї педагогіки

життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра,

створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено

громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і

творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель

ціннісних відносин.

Основними принципами виховання є:

- гуманістичний принцип, що полягає у визнанні людини

найвищою цінністю, розумінні дитини, доброзичливому ставленні до

неї, довірі, прийнятті дитини такою, якою вона є, зміні її поведінки

через позитив;

- індивідуальний принцип утверджує унікальність і

неповторність кожної дитини, визначає її інтереси, потреби у житті;

- альтруїстичний принцип виявляється у безкорисливій любові і

турботі про іншу людину;

- принцип неперервності, який характеризує процес виховання

як такий, що триває протягом усього життя людини;

- принцип цілісності за яким консолідує зусилля усіх суб’єктів

виховання в одну систему;

- принцип наступності, що забезпечує передачу із покоління в

покоління досвіду засвоєння гуманістичних цінностей, які є базисом

виховання і розвитку дитячої особистості;

- принцип культуровідповідності за яким здійснюється

виховання гуманістичних цінностей відповідно до культурних умов

суспільства;

- принцип природовідповідності, тобто виховання дітей з

урахуванням їх індивідуальних особливостей, темпераменту, якостей,

нахилів, здібностей, вікових особливостей, природних умов,

соціального оточення, народних традицій тощо;

- принцип педагогічної компетентності, що полягає у

доцільному використанні педагогічних форм, методів, доборів змісту,

педагогічній тактовності;

- принцип стимулювання визначається вірою у сили і здібності

дитини, її здатність досягти високих результатів, заохочення до

самоорганізації, самовиховання і самовдосконалення;

- принцип життєвої творчої самодіяльності передбачає

становлення особистості учня як творця свого життя, який здатен

приймати особисті рішення, і нести за них відповідальність, повноцінно

жити й активно діяти, постійно самовдосконалюватися, адекватно і

гнучко реагувати на соціальні зміни;

- принцип оздоровчої спрямованості визначає

здоров’язбережувальні компетентності як основи формування в учнів

закладів освіти відповідального ставлення до власного здоров’я;

- соціально-педагогічне партнерство як оптимізація спільної

діяльності на основі діалогової взаємодії і узгодженої співпраці між

різними соціальними інститутами у соціальному захисті, супроводі,

соціально-педагогічній підтримці вразливих категорій сімей та дітей,

інших цільових груп; координація дій педагогічних, виробничих

колективів, сім’ї, громадськості з питань навчання і виховання дітей,

підтримки формальної, неформальної та інформальної видів освіти, а

також різних форм освіти: інституційної (очна, заочна, дистанційна,

мережева) та індивідуальної (екстернатна, сімейна, педагогічний

патронаж, на робочому місці);

- міжсекторальна взаємодія розкривається як регулярні спільні

заходи організацій громадянського суспільства і владних структур у

побудові загальнонаціональної системи виховання, реагуванні на

глобалізаційні виклики, подоланні складних соціально-педагогічних

явищ; як спільне здійснення соціально важливих програм; підтримка

кращих соціально-педагогічних ініціатив; як участь громадськості у

формуванні та реалізації державної сімейної та молодіжної політики.


Основними завданнями виховної роботи

на 2023-2024 навчальний рік є:

1. Виховання в учнів любові до свого народу, патріотичного ставлення

до своєї держави, його мови, традицій, народних ремесел, виховання

поваги до воїнів ЗСУ, які захищають країну від російської агресії;

виховання любові до праці, почуття дбайливого; виховання почуття

відповідальності за доручену справу та бережливого ставлення до

природи.

2. Здійснення правового виховання дітей, ознайомлення їх з правовою

відповідальністю, окремими статтями Кримінального Кодексу

України, зацікавлення дітей читанням періодичної преси,

переглядом телепередач з наступним обговоренням цих матеріалів

на інформаційно-пізнавальних годинах.

3. Зміцнення здоров’я дітей, сприяння їх сумлінному ставленню до

уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової

зарядки;спортивних флешмобів.

4. Виховання поваги до вчителів, батьків та старших людей.

5. Дотримання правил безпеки під час військових дій.

Кiлькiсть переглядiв: 1183

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.