• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Створення безпечного простору на онлайн-уроці. Відеолекція психолога

Створення безпечного простору на онлайн-уроці. Відеолекція психолога

2022-05-06

/Files/images/000------/unnamed.png

Створення безпечного простору на онлайн-уроці. Відеолекція психолога

Державна служба якості освіти у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), підготували серію відеолекцій про те, як педагогам працювати в умовах війни.

Як з’являється почуття безпеки та як вчитель може допомогти учням почуватись на уроці безпечно? Психологиня Анна Ленчовська розповідає та показує вправи, за допомогою яких учні зможуть розслабитись та дати правильні сигнали рептильному мозку, щоб переходити до сприйняття/розуміння/обговорення навчального матеріалу.

Серія відеолекцій складається з 11 тем, у яких психологи-практики, гештальт-терапевти, які працюють із травмами війни з 2014 року, дають відповіді на питання, як:

  • проводити уроки під час війни;
  • говорити з дітьми про війну та її новини;
  • допомогти дитині пережити втрату;
  • допомогти учням розуміти і виражати свої емоції;
  • створити безпечний простір на онлайн-уроці;
  • не допустити на уроці конфлікту.

Більше відео з порадами психологів за посиланням

wym-1652077888786

wym-1652077907756

Кiлькiсть переглядiв: 18

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.