• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Як педагогу розвивати у собі навички життєстійкості? Відеолекція психолога

Як педагогу розвивати у собі навички життєстійкості? Відеолекція психолога

2022-04-18

/Files/images/000------/unnamed.png

Державна служба якості освіти у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), підготували серію відеолекцій про те, як педагогам працювати в умовах війни.

Що таке резильєнтність та якими можуть бути наслідки травмуючих подій війни? Як педагогу зберігати стабільність у складній ситуації, ефективно адаптуватися до умов життя і роботи в стресі? Та які ресурси допомагають долати стрес і кризу? На ці та інші питання вчителі знайдуть відповіді у цьому відео.

Серія відеолекцій складається з 11 тем, у яких психологи-практики, гештальт-терапевти, які працюють із травмами війни з 2014 року, дають відповіді на питання, як:

проводити уроки під час війни;

говорити з дітьми про війну та її новини;

допомогти дитині пережити втрату;

допомогти учням розуміти і виражати свої емоції;

створити безпечний простір на онлайн-уроці;

не допустити на уроці конфлікту.

wym-1650355612570

Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Кiлькiсть переглядiв: 18

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.