2020-01-10
«Партнерство з батьками в Новій українській школі: як перетворити батьків на помічників та співавторів освітнього простору» - таку назву мала педагогічна рада – веркшоп, яка проведена в нашій школі 09 січня 2020 року. На засідання педради, окрім її членів, були запрошені представники батьківської громадськості, а також вихователі і методист ДНЗ №2 «Кульбабка» Каірська Л.О. Учасники засідання розглянули теоретичний блок, а потім практично (у групах) попрацювали над вище вказаним питанням.Адже партнерські взаємини між учнем, учителем та батьками є однією з ключових засад якісного реформування української школи. І це не дивно, бо лише завдяки порозумінню, співпраці та підтримці кожного учасника навчального процесу можна досягти позитивного результату.
Педагогіка партнерства є актуальною для всіх рівнів шкільної освіти (а не лише у межах НУШ). Вона ґрунтується на простих, але надзвичайно важливих принципах. Учитель згідно з Концепцією Нової української школи повинен виступати в новій ролі фасилітатора (той, хто підтримує дитину в її навчальній діяльності через педагогічну взаємодію, допомагає їй) і ролі тьютора (той, хто індивідуально працює з інтересом дитини – виявляє освітні запити, проєктує освітню діяльність організовує рефлексію і проектує наступні кроки в освіті).
У кінці засідання були вироблені рекомендації всім партнерам освітнього процесу і на основі їх складено проєкт рішення. Найцікавішими пунктами проєкту, мабуть, були обговорення та підписання меморандуму співпраці батьків, учнів та педагогів, а також створення батьківської кімнати. Маємо надію на виконання наших спільних рішень!!!
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.