Тренінговий курс для дітей "Вчимося жити разом"

Метою курсу є навчання життєвих навичок, які полегшують адаптацію і сприяють відновленню психологічної рівноваги.

Головне завдання курсу полягає в тому, щоб досягти позитивних змін у знаннях, ставленнях, намірах, уміннях і навичках, сприятливих для розбудови миру, а саме:

Знання Ставлення Уміння/навички
Обізнаність про природні потре- Позитивне ставлення до себе, Комунікація (активне слухання, вербальне
би, права та обов’язки людини. свого життя та своїх життєвих та невербальне спілкування, парафраз).
перспектив.
Усвідомлення природи кон- Асертивність (неагресивне самостверджен-
фліктів, негативних наслідків їх Толерантність, прийняття ня, уміння відстояти себе, сказати «ні»,
ескалації. інших поглядів, повага до куль- попросити про послугу чи допомогу).
турних відмінностей.
Здатність ідентифікувати при- Здатність до кооперації, групової взаємодії.
чини конфліктів, способи їх Емпатія.
мирного врегулювання. Критичне і творче мислення.
Солідарність.
Знання стадій конфлікту, поши- Аналіз проблем і прийняття рішень.
рених конфліктогенів, алгорит- Соціальна відповідальність.
мів розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфліктів.
Почуття справедливості та
рівності. Конструктивне розв’язання конфліктів.

Тренінг ”Ми — особливі“

Мета тренінгу:

Дати учням змогу розвивати життєві навички толерантності, протидіїдискримінації, уміння працювати в команді, поважати особисті якостіінших людей.

Люди частіше звертають увагу на відмінності, які існують між ними, але це не означає, що хтось є кращим за інших. Хоча в історії були випадки, коли люди лише через колір шкіри чи соціальне походження принижували інших людей, вважали їх гіршими за себе.Таке явище називають дискримінацією.

Дискримінація не виникає на порожньому місці. Вона починається з того, що певній групі людей (дівчатам, хлопцям, дорослим, старим, чорним, білим) приписують якісь негативні риси —лінощі, недоумкуватість, хитрість тощо. Таке ставлення називають упередженим. Воно ображає і спричиняє дискримінацію. Щоб цього не сталося, треба навчитися помічати в людях їх особливі риси.

Руханка «Усі ми різні»/Files/images/IMG_1766.JPG

• Пропонуемо учням кілька разів об’єднатися в групи за різними ознаками (кольором очей, довжиною волосся, статтю тощо).

Ми бачимо, всі ми має модосить багато спільних рис, але ще більше — відмінностей, які роблять нас особливими, унікальними».

Руханка «Дроворуб»

• «Ми довго сиділи, а тепер час активно відпочити. Будемо з вами «рубати дрова».

• Пропонуємо учням стати так, щоб нікому не заважати, й уявити, що вони рубають дрова.

• Показуємо розмір уявної колоди, яку треба розрубати.

• «Поставте» її на пеньок і підніміть «сокиру» високо над голово.

• Щоразу, коли опускаєте «сокиру», голосно вигукуйте: Хе!».

• Через хвилину скажіть: скільки колод«розрубали»?


/Files/images/Руханка Дереворуб.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 827

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Календар

Попередня Квітень 2021 Наступна
ПВСЧПСН
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930