Методичне об'єднання природничо-математичного циклу
Керівник МО
Бахчевникова Наталія Іванівна, учитель хімії, вища категорія, "учитель-методист", "Відмінник освіти"
Працює над проблемою: «Розвиток життєтворчої особистості шляхом впровадження креативних форм і методів навчання». У своїй роботі використовує:
* комбінування програмованого контролю і тестування;
* ігрові й тренінгові технології (відпрацювання певних алгоритмів навчально-пізнавальних дій, способів розв’язання типових завдань, задач);
*діалогові технології (пов’язані зі створення комунікативного середовища);
* технології інтерактивного навчання: «мозковий штурм», ділові ігри, інсценування, технологія колективно-групового навчання, й інші.
* технологія проектного навчання (як на уроці так і в позаурочній діяльності).
* компетентнісно-орієнтовний підхід до навчання, який стимулює самоосвітню діяльність учнів.
Козаченко Світлана Леонідівна, учитель математики та фізики, вища категорія, «учитель-методист».
З метою збудити і виявити самостійні і творчі здібності дитини, сформувати її особистість, навчити мистецтва жити учитель реалізацію проблеми «Інтеграція математичних знань як умова розвитку креативної особистості» здійснює передусім шляхом вивчення учнями в курсі математики навчального матеріалу, необхідного для засвоєння змісту інших предметів природничо–математичного циклу, а також за допомогою безпосереднього використання математичних ідей, методів і математичного апарату під час розв’язування задач, що виникають при вивченні названих дисциплін. Учні в результаті здійснення цих зв’язків починають розуміти, як математичні задачі виникають на ґрунті задач з інших предметів і як методи розв’язування цих математичних задач використовуються в ході розв’язування нематематичних задач. У своїй діяльності постійно використовує ІКТ.
Бабіч Вадим Миколайович, учитель геогафії, біології, економікм, вища категорія, "учитель-методист"
o «люблю та ціную свій предмет»
o «люблю навчатися та навчати інших»
o «люблю гумор і все, що допомагає вижити в сучасному світі»
o «люблю відчуття прекрасного у будь-якому прояві».
Палітра його уроків досить різноманітна, яскрава. Тут і уроки-подорожі, уроки-знання («Острів скарбів», «Гідросфера» - 6 клас; «Три дня В Африці», «У хащах Амазонії» - 7 клас), уроки з елементами тренінгу – «Природні зони України» - 8 клас, уроки-лекції «Проблеми Дніпропетровського водосховища» - 8 кл., інтегровані уроки «Приємного чаювання!» (географія, біологія, хімія, історія, народознавство) - 10 клас, тощо. Теж мені подобаються рольові ігри на уроках, коли діти, перевтілюючись у реальних чи видуманих героїв, передають іншим цікаву та корисну інформацію з географії та інших наук, що досить тісно пов’язані з географією.
"Ми креативні!"
Травень 2021 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.