/Files/images/lager_vdpochinku/IMG_3152.jpg

Методичне об'єднання природничо-математичного циклу

Керівник МО

/Files/images/lager_vdpochinku/IMG_3336.jpg

Бахчевникова Наталія Іванівна, учитель хімії, вища категорія, "учитель-методист", "Відмінник освіти"

Працює над проблемою: «Розвиток життєтворчої особистості шляхом впровадження креативних форм і методів навчання». У своїй роботі використовує:

* комбінування програмованого контролю і тестування;

* ігрові й тренінгові технології (відпрацювання певних алгоритмів навчально-пізнавальних дій, способів розв’язання типових завдань, задач);

*діалогові технології (пов’язані зі створення комунікативного середовища);

* технології інтерактивного навчання: «мозковий штурм», ділові ігри, інсценування, технологія колективно-групового навчання, й інші.

* технологія проектного навчання (як на уроці так і в позаурочній діяльності).

* компетентнісно-орієнтовний підхід до навчання, який стимулює самоосвітню діяльність учнів.

/Files/images/Козаченко С.Л. (зам. дир. по УР) 2010.jpg Козаченко Світлана Леонідівна, учитель математики та фізики, вища категорія, «учитель-методист».

З метою збудити і виявити самостійні і творчі здібності дитини, сформувати її особистість, навчити мистецтва жити учитель реалізацію проблеми «Інтеграція математичних знань як умова розвитку креативної особистості» здійснює передусім шляхом вивчення учнями в курсі математики навчального матеріалу, необхідного для засвоєння змісту інших предметів природничо–математичного циклу, а також за допомогою безпосереднього використання математичних ідей, методів і математичного апарату під час розв’язування задач, що виникають при вивченні названих дисциплін. Учні в результаті здійснення цих зв’язків починають розуміти, як математичні задачі виникають на ґрунті задач з інших предметів і як методи розв’язування цих математичних задач використовуються в ході розв’язування нематематичних задач. У своїй діяльності постійно використовує ІКТ.

/Files/images/lager_vdpochinku/IMG_3378.jpg

Бабіч Вадим Миколайович, учитель геогафії, біології, економікм, вища категорія, "учитель-методист"

o «люблю та ціную свій предмет»

o «люблю навчатися та навчати інших»

o «люблю гумор і все, що допомагає вижити в сучасному світі»

o «люблю відчуття прекрасного у будь-якому прояві».

Палітра його уроків досить різноманітна, яскрава. Тут і уроки-подорожі, уроки-знання («Острів скарбів», «Гідросфера» - 6 клас; «Три дня В Африці», «У хащах Амазонії» - 7 клас), уроки з елементами тренінгу – «Природні зони України» - 8 клас, уроки-лекції «Проблеми Дніпропетровського водосховища» - 8 кл., інтегровані уроки «Приємного чаювання!» (географія, біологія, хімія, історія, народознавство) - 10 клас, тощо. Теж мені подобаються рольові ігри на уроках, коли діти, перевтілюючись у реальних чи видуманих героїв, передають іншим цікаву та корисну інформацію з географії та інших наук, що досить тісно пов’язані з географією.

"Ми креативні!"

/Files/images/_MG_8967.JPG

/Files/images/_MG_8942.JPG

/Files/images/_MG_8971.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1469

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031