Циклова комісія природничо-математичного циклу
Керівник комісії
Бахчевникова Наталія Іванівна, учитель хімії, вища категорія, "учитель-методист", "Відмінник освіти"
Працює над проблемою: «Розвиток життєтворчої особистості шляхом впровадження креативних форм і методів навчання». У своїй роботі використовує:
* комбінування програмованого контролю і тестування;
* ігрові й тренінгові технології (відпрацювання певних алгоритмів навчально-пізнавальних дій, способів розв’язання типових завдань, задач);
*діалогові технології (пов’язані зі створення комунікативного середовища);
* технології інтерактивного навчання: «мозковий штурм», ділові ігри, інсценування, технологія колективно-групового навчання, й інші.
* технологія проектного навчання (як на уроці так і в позаурочній діяльності).
* компетентнісно-орієнтовний підхід до навчання, який стимулює самоосвітню діяльність учнів.
Козаченко Світлана Леонідівна, учитель математики та фізики, вища категорія, «учитель-методист».
З метою збудити і виявити самостійні і творчі здібності дитини, сформувати її особистість, навчити мистецтва жити учитель реалізацію проблеми «Інтеграція математичних знань як умова розвитку креативної особистості» здійснює передусім шляхом вивчення учнями в курсі математики навчального матеріалу, необхідного для засвоєння змісту інших предметів природничо–математичного циклу, а також за допомогою безпосереднього використання математичних ідей, методів і математичного апарату під час розв’язування задач, що виникають при вивченні названих дисциплін. Учні в результаті здійснення цих зв’язків починають розуміти, як математичні задачі виникають на ґрунті задач з інших предметів і як методи розв’язування цих математичних задач використовуються в ході розв’язування нематематичних задач. У своїй діяльності постійно використовує ІКТ.
Бабіч Вадим Миколайович, учитель геогафії, біології, економікм, вища категорія, "учитель-методист"
o «люблю та ціную свій предмет»
o «люблю навчатися та навчати інших»
o «люблю гумор і все, що допомагає вижити в сучасному світі»
o «люблю відчуття прекрасного у будь-якому прояві».
Палітра його уроків досить різноманітна, яскрава. Тут і уроки-подорожі, уроки-знання («Острів скарбів», «Гідросфера» - 6 клас; «Три дня В Африці», «У хащах Амазонії» - 7 клас), уроки з елементами тренінгу – «Природні зони України» - 8 клас, уроки-лекції «Проблеми Дніпропетровського водосховища» - 8 кл., інтегровані уроки «Приємного чаювання!» (географія, біологія, хімія, історія, народознавство) - 10 клас, тощо. Теж мені подобаються рольові ігри на уроках, коли діти, перевтілюючись у реальних чи видуманих героїв, передають іншим цікаву та корисну інформацію з географії та інших наук, що досить тісно пов’язані з географією.
Чернишова Анастасія Віталіївна, учитель фізики.
Розв'язуючи проблему "Впровадження методу проектів на уроках фізики для розвитку креативної особистості", разом з учнями створює доцільні проекти, що відповідають віковим особливостям та інтересам учнів. Таким чином стимулює їх до самостійності, неповторності виконання творчих завдань, розкриваючи індивідуальні можливості кожної дитини.
Бурлака Валерія Валентинівна, учитель фізичного виховання
Працює над проблемою «Розвиток фізичних та психо-емоційних здібностей учнів на уроках фізичної культури». Володіє методикою фізичного виховання учнів з різним рівнем підготовки та можливостей. Здійснює індивідуальні і групові форми проведення занять з фізичної культури. Приділяє увагу розвитку умінь та навичок самостійно працювати над зміцненням свого здоров'я. Розвиває фізичні та психо-емоційні здібності учнів, залучаючи їх проводити розминки, створювати комплекс вправ з різних видів
Робота "Без книг немає життя!" учениць 8 класу Марганецької ЗОШ 12
Міжнародний День щастя у ЗОШ 12
Вітаємо Ліну Костенко з Днем народження
Усі Новини![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.